zaterdag 30 juli 2011

Jaar van Ellende!!!!!!!!!!!!! Deel 1

Dit jaar was een ellendig jaar!
Het begon een half jaar geleden:
Toen werd ik wakker.
Ik ging naar beneden.
M`n vader zat op de bank en ik ging naast hem zitten.
Hij zei je weet toch dat chocolade zorgt dat je je beter voelt
en toen kwam me moeder met Naomi in een doos.
Ik heb heel hard gehuild


Een paar maanden geleden

Gebeurde het zelfde ik was thuis:
we zouden naar de stad gaan frietjes eten Jammie
we gingen de kippen opsluiten en Molly  (de zwarte) zat nog niet in z`n hok
m`n moeder tilde haar op en zag al meteen dat er iets mis was
ze was normaal vlug kon het niet toe laten als iemand haar op pakte maar ze deed niks.
Die volgende ochtend brachten we haar naar de dieren arts ze heeft het nog 1 dag volgehouden maar daarna is zei ook overleden




In Deel 2 hoor je over Jup en Miempje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten