zondag 20 april 2014

Musicalschool: De Springplank

Ik zit nu al  bijna 5 jaar op de Springplank en sinds laatst jaar in de Theaterklas.
(Voor mensen die geen flauw idee hebben wat de theaterklas is: je  hebt 3 groepen 1 je begint in de reguliere groepen 2 als je meer wilt dan mag je auditie doen en dan kijken ze of je goed genoeg bent voor de theaterklas 3 als je echt ontzettend goed bent dan mag je naar de productie klas maar dan ben je echt heel goed.)

Hoe ik bij de Springplank terecht kwam:
Toen ik klein was zong ik altijd en mijn ouders zeiden altijd dat ik daar iets mee moest doen.Maar ja dan zit er een probleem dat ik misschien een heel klein beetje verlegen ben (of gewoon faalangst heb)
Toen kreeg ik een keus of bij de springplank of bij een kennis.Ik koos voor de springplank en ben er niet mee gestopt. Dit zijn de musicals die ik heb gespeeld:
  • Verbanning naar Imbube -  een kind
  • Kaasknabbels met ketchup - koor
  • giftige zaakjes - Noor met tekst van 2 andere
  • Lion King - Scar
  • De wereld van Clarijs - Hedera en Muis (1ma)
  • De wereld van Clarijs - Muis en mier (1mb)
  • De wereld van Clarijs - Muis (theaterklas)
     
en nu zijn we bezig met Fame ik speel Mika een zangleerling.
de voor stelling is 24 mei.
Wens me veel succes!

(en voor wie zich afvraagt waarom er 3 keer dezelfde musical staat:  dat jaar deed ik drie musicals want er waren in een paar groepen mensen nodig.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten