vrijdag 28 juni 2013

Jaar

Ik heb al een tijdje niet geblogd.
maar nu dus weer wel:
ik heb mijn eerste jaar op de grote school overleefd.
met leuke en stomme momenten
zoals een gemene bitch en saaie leraren.
maar ik heb het overleefd.
en waar je niet dood aan gaat daar word je sterker van. toch?
ff korte blik van dit jaar:

september: De lessen begonnen en ik kreeg mijn eerste onvoldoende voor techniek. fijn gelijk je eerste cijfer een onvoldoende.
oktober: gewoon normaal we zijn voor mijn vader's verjaardag naar Londen ge weest dat was echt leuk.
november: veel toetsen!!!!!!! grrrrrrr! wel goede cijfers.
december: ik stond 54 cognitief! YES
januari: ben goeie vrienden met Milou
februari: zak weer naar 53 door wiskunde!!! grrrrr
maart: Milou verandert in een BITCH!!!
april: niks nieuws
juni: heel hard leren voor de proefwerkweek

en dit was het voor vandaag

Doei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 opmerkingen:

  1. Ik mis nog iets... nl. dat je naast al je harde werk op de brugklas, ook nog tussendoor met drie musicals op de planken hebt gestaan en dat je nu door mag groeien in de theaterklas!!! :-)
    Maar nu eerst: vakantie!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja alleen jammer dat ik misschien (hoogstwaarschijnlijk) naar MAVO ga

    BeantwoordenVerwijderen