woensdag 3 juli 2013

1D armbandje

Zoals ik de vorige keer schreef dat er enorme b*tch in mijn klas zat

nou ze leenden haar 1D armbandje uit aan mij voor de proefwerkweek
maar het is zo'n armbandje die je koopt aan de andere kant zet je de namen van je vriendinnen en dan vallen alle plaatjes er 1 voor 1 af en de naam die als laatste over blijft is je beste vriendin

maar ik moet toegeven ik speelde er wel een beetje mee maar niet heel erg!!!

toen bij aardrijkskunde miste er 1 zo'n sticker
en ik kon het haar niet vertellen want ik kwam er pas tijdens de toets achter en toen mocht je niet meer praten

aan het eind van de toets zeg ik dat zij helemaal door het lint maar dat was verre weg niet eerlijk.
dat is allemaal een tijdje geleden vandaag moest ik mijn cijfers ophalen en dit was hoe het ging:

Elvere: daar is Milou
Aisling: grrr
Elvere: hey Milou
Milou: hey Elvere hey Aisling trouwens Aisling van mijn moeder moet je een nieuw armbandje kopen want nou zijn ze bijna allemaal weg...
Aisling: dat kan niet!!!
Milou:.... maar dat vind ik ook wel weer zielig dus .... kijken hoe dit afloopt!!!!

en trouwens over de proefwerkweek: ik sta nou cognitief 51 :-( :-(

de volgende keer lezen jullie meer


1 opmerking: